Przepisy kulinarne

Wyszukiwanie frazy "ciasto"

Calzone

2012-11-27 10:33:00
Dla wlocha, zaraz po makaronie i pizzy to  jedno z najleprzych przysmak - i nie ma sie co dziwic, jest zrobione na lekkim, drozdzowym ciescie, a nadzieniem jest jedynie - szynka, mozzarella i pomidory (zaznaczam, jesli ktos chce zrobic typowe wloskie calzone, bo w internecie mnozy sie od roznych jego wersji np.z warzywami)     Opis: Calzone z piekarnika   Przepis na ciasto: maka pszenna .....500gr woda .........
czytaj więcej »

Ciasto z morelka

2012-11-30 22:07:00
Ciasto z morelka   To jedno z najlatwiejszych ciast,jakie znam. Widzialam mnostwo podobnych przepisow, ale tak naprawde,kazdy robi po swojemu,wazne,zeby nam i innym przypadlo do gustu-bo jak wiemy,nie tylko podniebienie ma sie cieszyc,ale oczy tez.   A wiec do dziela!-           Przepis na ciasto(blaszka keksowka)   Produkty:       .-maka..............................
czytaj więcej »

Pizza(szybka)

2012-11-30 22:19:00
Pizza(szybka)   Zdarza sie,ze nie mamy czasu na gotowanie,- wtedy z pomoca pospieszy nam "ciasto francuskie)-plat takiego ciasta warto miec zawsze w lodowce .Ten uniwersalny produkt mozna kupic,ale mozna rowniez jesli mamy troche czasu zrobic samemu i zamrozic....  Jesli wiec dysponujemy takim ciastem mozna bardzo szybko wyczarowac "cos" fajnego i zachwycic domownikow .   Oto pierwsza taka propozycja--mysle ,ze przypadnie wam ...
czytaj więcej »

Strudel(pod sniezna pierzynka)

2012-11-30 22:34:00
           Strudel(pod sniezna pierzynka).   Tak oto kolejny ,szybciutki sposob na deser z ciasta francuskiego.Mozna go stosowac na tysiace sposobow,-ale ktos powie---to tak latwo robi sie strudel?---ten-tak,!,,,ale oczywiscie,jesli mamy wiecej czasu,mozemy zrobic ciasto samemu,bo proces zwijania jest taki sam.     Przepis na strudel     Produkty:   .-okragly,lub prost...
czytaj więcej »

Muffinki z bananem

2012-12-01 23:09:50
       Muffinki z bananem   Wygladaja slodko--i smakuja slodko!!! Jednym slowem -pycha! Warto sie pokusic o ten wszystkim znany przysmak-bo robi sie go szybko,jesli tylko mamy odpowiednie skladniki. Ja wykorzystalam banany i kakao,-ale mozemy kombinowac z innymi owocami,-puscmy wodze wyobrazni!      Powodzenia!                   Przepis...
czytaj więcej »

Tagliatelle al ragu'

2012-12-01 23:21:50
    Tagliatelle al ragu'   Smak recznie robionego makaronu-pozostaje na zawsze w pamieci kubkow smakowych--warto zatem od czasu do czasu przypomniec sobie jak smakuje makaron domowy-troche pracy--a ile przyjemnosci?                Przepis na 4 osoby  Produkty:   .-maka przenna.....................500gr   .-jajka......................................
czytaj więcej »

Rolada z jablkami

2012-12-01 23:45:50
   Rolada z jabkami..   To fajna odmiana  biszkoptu,-jesli tylko mamy ochote na male co -nieco! Robie ja dosc czesto,bo jest wilgotna,delikatna i pachnie pieknie  pieczonymi jablkami-mamma mia!!!!!        Przepis na rolade Produkty:   .-jajka................................6sztuk   .-jablka..............................4duze   .-smietana kremowka.........200ml   .-m...
czytaj więcej »

Lasagna nalesnikowa

2012-12-02 15:20:22
...Lasagna nalesnikowa -nie moze jej zabraknac na wloskim stole,-ale myli sie ten kto mysli ze jada sie ja na codzien....nie!--jest potrawa pracochlonna wiec przygotowuje sie ja na specjalne okazje,lub niedziele.  Dzis przygotowalam lasagnie w wersji wymyslonej przeze mnie-wersji nalesnikowej. Poniewaz jak powiedzialam wczesniej lubie eksperymenty w kuchni,zamiast typowych platow lasagnii,wykorzystalam nalesniki. Sprobujcie!-efekt n...
czytaj więcej »

Placki ziemniaczane z cukinia

2012-12-02 15:28:28
     Placki ziemniaczane z cukinia... To niezwykle popularne danie u nas-we Wloszech -zupelnie nieznane.Mam wiec w tym temacie ogromne pole do popisu. Lacze wiec nasze kochane ziemniaczki z czym sie da---w tym przypadku ---z cukinia.        Przepis na placki ziemniaczane z cukinia: Produkty:   .-ziemniaki ....................600gr   .-cukinia.........................1srednia szt.   .-jajk...
czytaj więcej »

Ciasto z gruszka

2012-12-02 17:01:38
Ciasto z gruszka   Wlasciwie to nie czesto kusimy sie na zrobienie ciasta z gruszka w roli glownej,-a szkoda! Jest delikatne,wigotne i wyglada fajnie wlasnie dzieki gruszkom,jesli ulozymy je na ksztalt promieni slonca.         Przepis  Produkty: .gruszki............................2sztuki .maka pszenna..................350gr .cukier..............................250gr .maslo roztopione..............150ml...
czytaj więcej »
« Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Następna »