Witam serdecznie !

Razem bedziemy gotowac, jesc i podrożowac! Wiecej info o mnie,znajdziecie na podstronie “O NAS”. 

Przepisy kulinarne

Wyszukiwanie frazy "tort"

Sernik z musem buraczanym - ciasto na zdrowie

2017-03-10 09:16:20
      Przyznam, ze z wielka przyjemnoscia wlaczam warzywa do mojej domowej cukierenki. Dzisiaj proponuje wykorzystac jako mus czerwone buraczki,ktore z natury sa slodkie-wiec czemu nie? Sernik zrobilam na bazie serka ricotta,ale mozemy wykorzystac serki kremowe,lub inny bialy ser tlusty dobrze przemielony. Zapraszam!                               ...
czytaj więcej »

Sernik z avocado - na zdrowie!

2017-01-31 18:51:45
    Robilam juz sernik z dodatkiem avocado ale na zimno,tym razem postanowilam zobaczyc jak sie sprawdzi ten egzotyczny owoc podczas pieczenia,sernik wyszedl delikatny na herbacianym spodzie- ale smak-wyjatkowy! Zapraszam!                                                           &nb...
czytaj więcej »

Crumble jablkowo- gruszkowy

2016-11-17 16:50:40
     Wlosi malo jedza jablek,chociaz w sklepach jest ich bardzo duzo i duzo odmian,lubia za to typowe owoce srodziemnomorskie takie jak mandarynki,pomarancze ,chicchi,owoce kaktusa itd.- ja tez je lubie ,ale preferuje te na ktorych sie wychowalam -jablka i dzisiaj o nich mowa. Zrobilam dzis ciasto z kruszonki ,jablek i gruszek,wyszlo kruche i bardzo smaczne-polecam! Zapraszam!             &nb...
czytaj więcej »

Torcik jesienny z rumem i orzechami

2016-10-20 15:30:21
    Torcik jest wbrew pozorom bardzo prosty do zrobienia- najwazniejszy jest jednak sam biszkopt,potem dodatki stanowia przyslowiowe tlo do obrazu ( choc nie ukrywam ,ze bardzo wazne ). Kiedy pokonamy wszystkie " przeszkody " i zlozymy tort w calosc- radosc nasza bedzie podwojna. Zapraszam!                                     Torcik je...
czytaj więcej »

Czekoladowy torcik z porzeczka

2016-10-09 15:13:41
  Oj! rozplywa sie w ustach,mozna przy nim zamknac oczy i udac sie w swiat marzen- dziala! To taki zart  oczywiscie,ale ten torcik posiada wszystkie zalety udanego ciasta- biszkopt puszysty,krem b. delikatny i aromatyczny- innymi slowy warto wyprobowac szybki przepis na smaczny torcik. Zapraszam!                                     &nb...
czytaj więcej »

Ksiazka- imieninowy tort z gruszka

2016-10-01 17:00:13
       Temat tortu byl dokladnie przemyslany,poniewaz moj tesc posiada  ogromna wiedze niemal na kazdy temat- czesto tez niepytany opowiada przerozne historie z przeszlosci,ale tez otaczajcego nas swiata. Idac tym sladem,postanowilam ,ze zrobie dla niego tort w ksztalcie ksiazki ,jako autora zamieszcze jego nazwisko,no i oczywiscie najwazniejszy to tytul "segreti del mondo",czyli "tajemnice swiata ". Efekt przeszedl ocz...
czytaj więcej »

Pączki odrywane z nutella z pieca

2016-09-10 18:45:18
     Takie paczusie to i mniej kaloryczne sa i prezentuja sie calkiem okazale zapiekane w tortownicy. Mozemy oczywiscie piec paczki na swoj wlasny sposob,to zalezy od naszych potrzeb i nastroju- ja dzisiaj wybralam taki oto sposob ,upieklam moje pączki w piekarniku,polalam je prostym lukrem i biesiada ze hej! Zapraszam!                             &...
czytaj więcej »

Torcik "Arbuz"

2016-08-09 10:27:36
        Jak zawsze, takze i ten tort byl dla mnie wielkim wyzwaniem,bo nie ukrywam- robilam go po raz pierwszy . Moj maz bardzo lubi arbuzy,to jego ulubiony letni owoc,moj zreszta tez,a poniewaz wczoraj byly jego imieniny,postanowilam zmierzyc sie z wlasnymi slabosciami no i torcik- jest! Ten tort ,musi miec jedna ,najwazniejsza zalete- musi byc dobrze nawilzony ponczem,bo trzeba pamietac,ze arbuz ma w sobie ok.92% wody ,wie...
czytaj więcej »

Tarta ziemniaczana

2016-08-02 19:24:59
     Sa takie dania ,ze mozemy je zrobic z tego co mamy w lodowce i dobrze,bo dzieki temu zaoszczedzimy pieniadze i czas. Tarta nalezy do tych dan,ktore przyjma niemal wszystko,co mamy pod reka,dzis sa to przede wszystkim ziemniaki,resztki wedlin,cukinia i marchew- tanio i zdrowo! Zapraszam!                                     &nb...
czytaj więcej »

Carrot cake na zimno

2016-07-28 09:41:06
    Jest mnostwo przepisow na ciasto marchewkowe -ale zasada jest jedna- sa pieczone. Dzisiaj podaje przepis na ciasto ,ktore spokojnie mozemy zjesc na sniadanie i nie bedzie mdlic jak przyslowiowa "szarlotka z rana"  z utworu Bajmu. Moj ( bo to moj autorski przepis) przepis zawiera wiele cennych zdrowotnych skladnikow,otoz najwazniejszy oczywiscie to marchew,jest tutaj tez smietana sojowa,jest jogurt ,cytryna ,wiec spokojnie moz...
czytaj więcej »